BEAUTY: Microdermabraziune, acasă, cu noul Silk`n Revit Prestige.


Silk`n Revit Prestige

De astăzi până duminică, 14 Aprilie, puteți comanda Silk`n Revit Prestige cu 30% reducere dacă folosiți codul: SilknAlinaBoda.

A sosit momentul să vă vorbesc despre cel mai recent gadget pe care l-am introdus în rutina mea de îngrijire a tenului. V-am mai vorbit despre microdermabraziune, fix acum un an pe blog și anume: Silk`n Revit Essential, aici. V-am dezvăluit încă de acum 2 ani secretul meu de îngrijire a pielii: microdermabraziunea. Am descoperit beneficiile acesteia lucrând într-un salon de înfrumusețare. Vedeam de la o ședința la alta rezultatele clientelor și am zis că trebuie să încerc și eu. Combinam tratamentele cu extracție cu cel de microdermabraziune pe atunci și am reușit, împreună cu o alimentație sănătoasă, să scap de acnee. De atunci îl folosesc regulat, fie că a fost vorba despre salon sau de acum un an, acasă. Eu una nu prea sunt genul de persoană căreia să îi placă să meargă în saloane pentru orice serviciu, reușesc să le fac singură, acasă. Economisesc timp, energie și mai ales bani.

Așadar, atunci când mi-au propus cei de la Silk`n să testez aparatul lor de microdermabraziune pentru acasă, am fost foarte încântată de idee. Rezultatele, după mai bine de un an de folosire a dispozitivelor lor sunt foarte bune-ca și în salon, rapide, în confortul casei și poți economisi sute de lei. Despre ce rezultate vorbesc? Revitalizarea pielii, se îmbunătățește textura și elasticitatea pielii, reducerea liniilor fine, Îndepărtează celulele de piele moarte, încurajează producerea de celule noi, stimulează circulația sângelui și diminuează cicatricile rămase în urma acneei.

Momentan folosesc Silk`n Revit Prestige. Mi se pare cumva varianta de lux a celuilalt gadget, Silk`n Revit Essential. De ce spun asta? Pentru că folosirea dispozitivului devine o adevărată plăcere: nu mai avem cabluri care să ne deranjeze și nu mai depindem de o priză, există un ecran interactiv care îți arată cum să îl folosești și se oprește la câteva zeci de secunde pentru a evita pierderea notiunii timpului, a exagera și a irita pielea. Chiar mi-a ușurat enorm ritualul de microdermabraziune, acasă.

Vine însoțit de un suport elegant și poate sta frumos pe măsuța unde ne ținem machiajele. De asemenea are vârfuri de tratament pentru corp, pentru masaj sau pentru zona sensibilă de lângă ochi.

Vi-l recomand cu toată încrederea că o să vă ajute pielea să arate mult mai bine. Pentru mine face diferența de câțiva ani buni. I-am făcut cadou mamei mele un dispozitiv de genul, s-a bucurat foarte mult. Dacă aveți nevoie de mai multe informații despre produs, sau dacă aveți orice fel de întrebări, veți găși absolut tot ce va interesează pe site-ul Silk`n România.

De astăzi până duminică, 14 Aprilie, puteți comanda Silk`n Revit Prestige cu 30% reducere dacă folosiți codul: SilknAlinaBoda.

De asemenea o prezentare de ansamblu poți vedea și aici.

trăind frumos,

Alina

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.