Ingrijirea tenului by Juliette Armand


2 Ianuarie 2016

Nici nu ma mira ca incep anul prin a vorbi despre ingrijirea tenului. Am, de un an de zile, probleme cu tenul. Continui lupta pe care am inceput-o de ceva vreme si sper sa fie bine intr-un final.

La recomandarea cosmeticienei la care am fost in ultimele luni, mi-am achizitionat cateva produse profesionale Elements by Juliette Armand.

Bineinteles, urmeaza sa consult un medic dermatolog si sper eu, unul competent de data asta. Spun asta pentru ca am avut o experienta negativa cu un medic de la o clinica “fancy” unde am fost atat pentru acnee(mi-a prescris antibiotic, nu mi-a trecut. apoi mi-a recomandat Roaccutane, pe care evident ca nu l-am luat datorita efectelor adverse pe care le are) cat si pentru verucile din talpa(am ajuns sa scap de ele, dupa ce am dat bani buni pe criogenizare, cu ajutorul unei solutii de alcoolatura de tuia).

Daca se afla printre voi cineva multumit de vreun medic dermatolog din Cluj, please let me know. Am in plan sa consult unul cat de curand, sa vizitez un medic nutritionist si sa continui cu aceste produse cosmetice profesionale. O sa revin cu impresii mai profunde legate de aceste produse dupa ceva vreme, de asemenea cu efectul acestora pe termen lung. Deocamdata, dupa aproximativ o saptamana, mi se potrivesc la fix pentru ceea ce am eu nevoie. Si anume:

cosmetice profesionale juliette armand

Dupa ce ma demachiez, simt nevoia sa ma spal pe fata. Evit sapunurile pentru asta si am ales un gel-spuma pentru curatarea in profunzime a pielii. Demachierea simpla cu dischete demachiante si lotiune micelara sau cremele demachiante nu sunt suficiente pentru a curata in profunzime. E recomandat pentru utilizarea zilnica, nu usuca fata si curata impuritatile ramase dupa demachiere.

cosmetice profesionale juliette armand

O data la cateva zile sau o data pe saptamana, folosesc o masca cu clorofila pentru tenul meu lipic care ma ajuta sa-l curat in profunzime. Lasand la o parte unele semne si cosuri care se incapataneaza sa dispara, imi face tenul sa radieze, il simt curat si fara acel strat excesiv de sebum.

cosmetice profesionale juliette armand

Seara si ziua, atunci cand nu port machiaj, folosesc o crema cu retinol si vitamina C, perfecta pentru un ten cu probleme care are si un efect anti-imbatranire si anti-oxidant.

cosmetice profesionale juliette armand

Pentru pielea ultra-sensibila si predispusa spre riduri deja, din jurul ochilor, folosesc un ser cu acid hialuronic cu efect imediat de hidratare si fermitate. Astept sa vad rezultatele pe termen lung ale acestuia, ca sa ma pronunt mai in detaliu.

Singurele minusuri ale acestor produse, dupa mai bine de o saptamana, sunt preturile destul de ridicate. Compenseaza totusi prin durabilitate, calitate si eficienta.

traind frumos,

Alina

 

6 Comments Add yours

  1. Crina says:

    salut Alina, iti recomand dermatolog pe raluca Hindly, si vrea sa te rog sa-mi spui de unde achizitionezi produsele de la JULIETTE ARMAND?

    1. Alina Boda says:

      Mulțumesc! Țin cont!
      O cosmeticiană din Deva imi făcea comanda, mai demult. Nu stiu alt loc de unde le-ai putea lua, eventual un search pe google cu numele si vezi daca nu se găsesc la o comanda online!

      Te pup

  2. Adelina says:

    pe http://www.dermabio.ro se gasesc produse “Julitte Armand”

    1. Alina Boda says:

      Mulțumim ♥️😘

  3. Ioana says:

    Bună! Tot de la Juliette Armand ai putea sa încerci apa micelara sau laptele demachiant. Pentru ten acneic, au de asemenea și o masca special conceputa, cu proprietăți antiinflamatoare și antiseptice, reduce iritațiile și excesul de sebum – Clarifying active mask. Compania pentru care lucrez în Grecia folosește numai produse Juliette Armand.

    1. Ioana says:

      Aici au produse Juliette Armand, dar preturile sunt destul de ridicate.
      http://e-magcosmeticeprofesionale.ro/juliette-armand-grecia?limit=100&page=2

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.