Nudes addict + hot news


În ultima vreme port tot mai des nuanțe pământii, cu accente de animal print ori roșu. Oricât aș încerca, încă nu mă simt pregătită să adopt trendurile actuale, culorile neon și altele. Sinceră să fiu, abia aștept să pot purta un sarafan alb din in, sau un costum alb din in, cu o geantă din paie și cu niște espadrile crem. Ori costumul roșu de la Perspective Atelier, e genial, jur. Pe lângă asta, au și o ofertă în luna Aprilie: 500lei setul. Se poate realiza pe comandă, culoare, mărime, materiale, you name it!

Rochia din fotografii am găsit-o la reducere în HM și am luat-o chiar dacă era mărimea 38, eu purtând 36 – uneori 34 în HM. Mi-a plăcut, iar prețul a fost foarte bun. Iar voi știți că eu nu arunc banii și că încerc să mă îmbrac cu stil, cât mai ieftin. Cred că asta mă va face să scriu un articol pe tema asta, a economisirii. Am purtat-o recent, chiar dacă nu este încă vremea rochiilor, adăugând o bluza turtle-neck nude. Mi se pare că îi dă un aer parisian, împreună cu coafura. Oricum, ideea look-ului a fost una de a crea un look efortless. Mi-a ieșit?

Tu cum te îmbraci mai des în ultima perioadă?

LOOK DETAILS

blouse stradivarius
dress HM
belt stradivarius
sunnies got them from maia
earrings HM
blazer HM
sandals no name

PHOTOGRAPHER ANDREI BUNZAC

 

hot news!

Sephora a lansat nouă colecție de rujuri, Rouge. 4 texturi, zeci de nuanțe, astfel încât fiecare să găsească rujul perfect pentru ea. Eu am testat nuanța MA08, cu textura mată, un ruj roz, perfect pentru zilele în care merg la zbor. Mă bucur mult că am fost prezentă la eveniment și le mulțumesc celor de la Sephora pentru invitație și pentru goodie bag. Poți vedea vibe-ul de la lansare pe Instagramul meu, la highlights!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.