Cum salvam un fond de ten prea inchis/deschis pentru tenul nostru?


Review Shade Adjusting Drops – The Body Shop

 

Acum ceva vreme, mi-am luat laudatul si perfectul fond de ten Double Wear-Estee Lauder de pe aoro.ro. Totul bine si frumos pana mi-a ajuns fondul de ten si l-am testat. Era atat de inchis incat nu aveam efectiv cum sa il port in asa fel incat sa nu arat ca un morcov ramolit. Astfel de produse nu se pot returna asa ca… singurul lucru pe care il mai puteam face a fost sa imi cumpar picaturile de ajustare a culorii de la The Body Shop, Iulius Mall Cluj.

Varianta pe care am achizitionat-o eu este lightening si are o culoare aproape alba, este un alb murdar, oarecum. Am amestecat picaturile cu fondul de ten si a functionat foarte ok impreuna cu Estee Lauder – Double Wear, daca este sa ne referim la deschiderea nuantei. Singurul minus, am simtit ca fondul de ten isi pierde din capacitatea de a matifia tenul, eu avand tenul gras, s-a simtit putin. Pot sa spun ca nu m-a deranjat foarte tare pentru ca am tapotat apoi tenul cu pudra deschisa si s-a asezat perfect pe ten.

Exista si varianta darkening in cazul in care ti-ai ales fondul de ten mult prea deschis. Costa 83lei, e destul de scump insa decat sa pierzi bunatate de fond de ten mai bine sa ai la indemana asa ceva. Plus ca nu intotdeauna avem aceeasi culoare a pielii sau nu intotdeauna nimerim fondul de ten a carui nuanta sa se potriveasca perfect cu cea a tenului nostru. Mi se pare destul de necesar in trusa de machiaj a oricarei fete si obligatoriu in trusa de machiaj a unui make-up artist.

Sper sa va fie de folos ❤

 

2 Comments Add yours

  1. Iovita Oana Adriana says:

    Buna . Am exact aceeasi problema ca a dumneavoastră .Si exact cu aceeasi marca de fond de ten , vreau doar sa te intreb dacă trebuie toata cantitatea de lightening de 15 ml adaugata in sticla cu fond de ten , sau cum mai exact procedat daca vrei sa imi dai mai multe amanunte te rog. MULTUMESC.

    1. Alina Boda says:

      Buna Oana 😘

      Eu am pus cam un sfert din produsul deschis in fondul de ten. Apoi mai deschid direct pe ten cand ma machiez. Ideea e sa nu cumva sa il faci prea deschis apoi. Mi se pare mult sa il pui tot.

      Cu drag!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.