Dopium Urban x Alina Boda x Petru Duma – look post


last days of summer or the beginning of autumn?

înainte să mă întrebe cineva de piesă – stwo&sevdaliza – haunted 

hit play and enjoy my lazy mood

 

O zi caldă de toamnă. Filmările pentru “Ținută cu stil” sunt în toi, iar invitata noastră din primul episod, Cristina Teleptean, a adus costumul ăsta vernil pe care l-a stilizat superb, pe Ada. M-am îndrăgostit iremediabil și am rugat-o să mi-l lase să-l pozez. E așa, pe sufletul meu. L-a găsit într-un second-hand, mărime mare și l-a dus la modificat, am rămas surprinsă să văd că îmi vine perfect ca mărime.

Nu știu să vă spun ce se poartă toamna asta, încă habar nu am – nu m-am documentat, însă știți voi – eu consider că stilul este mai important decât trendurile. E etern.

Cumva, ceea ce port în poze, mi se pare o ținută potrivită pentru toamnă. Purtat cu o bustieră sexy dacă e cald sau o maletă dacă e mai frig, ador acest costum, în special croiul retro. Mă pasionează tot mai mult hainele și mai ales găsirea unor piese oarecum unicat, pe care să le recondiționez ori să le ajustez mărimii mele. Propunerea celor de la “Atelierele Ilbah” de a face un curs la ei, a venit la momentul oportun. Voi face un curs de croitorie – hobby, sper să înceapă cât de repede, am chef de mesterit! Nu-i ca și cum aș avea prea mult timp liber, însă este ceva nou – o provocare și îmi place să ies din zona de confort cât mai mult cu putință, numai așa am ajuns să schimb vise în realitate.

Go check these talented people online:
Cristina Teleptean: @dopiumurban (suit)
Petru Duma: @petruduma (photo)

Am realizat un set de poze într-un timp record cu Petru Duma, dacă nu îl știi, ar trebui să îl urmărești pe instagram: @petruduma. De ce? Realizează niște poze foarte cool, cu telefonul personal. Mi-a plăcut că ne-am înțeles din prima pe ce vreau să obțin, am pozat undeva la maxim 10 minute. Apreciez enorm asta, mulțumesc din nou.

Toamna vine cumva cu puțin mai mult timp pentru mine. Cel puțin așa îmi place să mă amăgesc, sunt convinsă că mă voi cufunda în proiecte, ca întotdeauna. Începutul lunii octombrie vine cu o săptămână în Cipru, mergem în Ayia Napa, just to make this summer last. În perioada acesta derulez câteva proiecte foarte faine, abia aștept să vă spun mai multe despre show-ul “Ținută cu stil” powered by @rockettspace, despre cursul de croitorie de la Atelierele Ilbah, campania Mineral 89 cu Vichy de anul acesta, campania cu NA-KD despre NA-KD Lounge(un concept super fain), cu The Crunchery Cluj(pizza, pastă, burgers) și sunt convinsă că vor mai apărea pe parcurs. Urmează și câteva evenimente la care am confirmat prezența și pe care o să le vedeți curând. Sunt entuziasmată de ceea ce urmează și mai presus de asta, extrem de recunoscătoare. Mulțumesc Universului că mă ascultă! 

Vă recomand să începeți să mulțumiți pentru toate lucrurile frumoase ce vi se întâmplă, pentru sănătate, pentru fiecare bănuț pus la saltea – orice pentru care simțiți cu adevărat recunoștință și care vă face să simțiți bucurie în momentul în care o rostiți. Pune suflet în asta, n-are sens dacă arunci vorbe goale-n aer. Secretul meu.

Dream it. Say it. Feel it.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.