Masaj și relaxare la Esthetic Lux Center


Primul serviciu la care am apelat la Esthetic Lux Center a fost o analiză facială și corporală. Se folosește un aparat special, împreună cu un cântar pentru a putea stabili punctele forțe ale pielii fetei dar și cele slabe precum și procentajul de grăsime, masă musculară sau vârsta metabolică a corpului. Pe baza rezultatelor am stabilit mai apoi ce are nevoie corpul și tenul meu. Este important să verifici asta înainte pentru a știi cu adevărat care sunt problemele asupra cărora trebuie să te focusezi. Spre exemplu, eu credeam că aș avea nevoie să lucrez asupra celulitei, ceea ce s-a dovedit a nu fi neapărat o problemă, în urmă analizei. Sportul era mult mai recomandat, pentru puțină tonifiere, având în vedere rezultatele foarte bune ale grăsimii corporale și ale celulitei, mai ales că nu este deloc vizibilă decât la presare puternică. Hidratarea corpului meu avea de suferit, iar eu nici măcar nu știam asta, pielea mea este fină și catifelată, mă gândeam că doar persoanele cu pielea uscată la atingere suferă de deshidratare. Sunt lucruri de care nu îți dai seama cu ochiul liber.

M-au atras profesionalismul lor, ambianța, amplasarea salonului(Stradă Uzinei Electrice 9, lângă Cluj Arena), prețurile accesibile și tot felul de pachete și promoții lunare. Am decis să merg pe o serie de împachetări pentru hidratare și masaje terapeutice pentru spate. M-au ajutat foarte mult, atât pentru relaxare și hidratarea pielii cât și cu ameliorarea durerilor de spate. Mai ales după lovitura de la ski de acum o lună.

Eu am ales partea de masaje terapeutice, însă ei sunt specializați și pe tratamente corporale pentru slăbit, tratamente faciale, epilare definitivă și multe altele. Dacă vă interesează masajele terapeutice sau de relaxare ori drenajul limfatic, eu vă recomand cu mare încredere Esthetic Lux Center și vă oferim un discount de 20% reducere la prima ședință cu codul ALINABODA.

Nu uitați de ofertele speciale din luna Martie și voucherele cadou pe care le puteți oferi mamei voastre sau unei prietene dragi(ori de ce nu, iubitei, dacă avem aici bărbați care citesc acest articol). Mai multe detalii, pe site lor: www.estheticluxcenter.ro

Vă las mai jos un clip de pe instagram TV, în care să vedeți cum decurge un masaj terapeutic:

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.