#BLONDE S.O.S. Cum evitam ingalbenirea parului decolorat, vopsit blond?


what happened lately…

Zilele astea, pe langa lucru, am petrecut mult timp in casa, am gatit zi de zi si am incercat sa fac ceva productiv zilnic. Am continuat sa citesc din Blandetea noptii de Fitzgerald, care este incredibila! Un pic cam greu de urmarit fiecare detaliu, m-am intors sa recitesc unele paragrafe si de 2-3 ori. Unele le citesc de doua ori pentru ca sunt atat de frumoase incat mai vreau sa mai citesc inca o data scenariul descris. Am vazut filmul La La Land premiat la Golden Globes cu 7 premii, un muzical, cu Emma Stone si Ryan Gosling. Prefer sa il recomand, fara sa spun despre ce e vorba pentru ca merita sa descoperi on your own.

Mi-am programat urmatoarea sedinta la cosmetica si o sa avem o surpriza pe weekend pentru tine. Lucruri faine se intampla in week-enduri, ah?

S.O.S. #BLONDE

In ultima vreme am primit mai multe intrebari legate despre parul blond in general dar si despre culoarea parului meu si cum a fost obtinuta. Ma vopsesc singura sau la M-Deux Salon, la Anita Lazar. Foloseste produse Wella si in ultima vreme, ma decoloreaza la radacina cu produse Wella si apoi ma vopseste cu o vopsea blond argintiu pe care i-am dus-o eu, de la Kallos.

O sa-ti las mai jos doua articole scrise in ultima luna referitoare la decolorat/vopsit si referitor la nuantatorul gri inchis de la Wella.

Articol produse Kallos.  Articol Nuantator wella.

Cred ca, daca ai parul vopsit/decolorat blond, stii ca dupa o perioada el incepe sa devina aspru si isi pierde luciul dar si culoarea. Devine, treptat, galbui. Pentru a evita ca acest lucru sa se intample poti sa folosesti un nuantator gri inchis de la Wella, il gasesti in articolul de mai sus. Aplicat pe un blond deschis, culoare se inchide – devenind un blond gri inchis. Pe masura ce il vei spala, nuanta se va duce treptat, in timp. Pe parul meu, a tinut mai bine de o luna. Mi se pare ca e mai mult ca o vopsea semi-permanenta. Singurul dezavantaj ar fi in cazul in care iti doresti o culoare deschisa a blondului.

In cazul in care iti doresti un blond deschis, cazul meu in momentul de fata, si vrei sa eviti ingalbenirea parului in timp, pot sa iti ofer doua solutii pe care eu le folosesc si chiar functioneaza.

 

1.Samponul nuantator care previne ingalbenirea parului de la Wella.

Eu l-am achizitionat din magazinul SORA(Cluj) si a fost in jur de 35lei. Are o culoare mov intens, nuanteaza usor parul, il face moale si catifelat. Se foloseste la fiecare spalare si inlocuieste cu succes samponul normal.

SAMPON NUANTATOR WELLA

2. Sticluta minune de la farmacie – Violet de Gentiana (5lei)

Eu folosesc o sticla de 1 l in care pun apa aproape pana o umplu, apoi adaug 4-5-6 picaturi din sticluta cu Violet de Gentiana in functie de cat de intensa imi doresc sa fie culoarea parului. Trebuie sa ai grija pentru ca pateaza destul de tare orice atinge si este foarte pigmentata, putand vopsi parul blond pana la a-l face mov inchis.

violet de gentiana

Pentru mine cele doua solutii functioneaza destul de bine. Sper sa te ajute si pe tine. Ce alte metode ai folosit si au functionat?

`till next time, 

*sending virtual hug*

 

 

 

6 Comments Add yours

  1. Ela says:

    Pentru decolorarea parului poti incerca produsul profesional rusesc Color Off , de la Estel Profesional , nu contine amoniac , nu arde parul .Dar el decoloreaza DOAR PARUL VOPSIT , are si un miros puternic .Eu l- am gasit pe facebook : Color off- decolorant pentru par fara amoniac .https://www.facebook.com/produseprofesionalerusesti/ sau la tel 0754921669.Costa 75 ron cutia

    1. Alina Boda says:

      Heeey 🤗

      Cum adică decoloreaza doar parul vopsit?

  2. Sabo Estera says:

    Poti sa ne dai mai multe detalii cum ai aplicat violetul de gentiana? Se clateste sau cum?

    1. Alina Boda says:

      Pui câteva picături intr-un vas de 1-2l si clătești parul in mixul acela. Apoi speli parul cu sampon si aplici balsam. Ideea e sa nu pui mult violet de gentiana pentru ca e foarte puternic si vei ajunge mov. Good luck!

  3. Sabo Estera says:

    Poti sa ne dai mai multe detalii cum ai aplicat violetul de gentiana? Se clateste sau cum se aplica?

    1. Alina Boda says:

      Da, pui câteva picături într-o sticlă de 2l, adaugi apă și apoi clătești părul cu soluția. 💗

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.