Mini-series looks: #1 Key to my heart


Anul acesta, am primit o propunere de colaborare de la Mihu’ Boutique, in care eram libera sa imi aleg o serie de piese vestimentare cu care sa creez cateva look-uri pe care, mai apoi, sa le pozam. Am acceptat propunerea si am realizat un shooting in mai multe zone ale Clujului, timp de 8 h, in care am schimbat 5 tinute.

Astazi incep o mini-serie de look-posts, prin care vreau sa iti arat fiecare look in parte si locatiile aferente pentru ca a iesit ceva chiar fain, la care am muncit si inainte de sedinta foto si dupa. Mihu’ Boutique propune o serie de piese vestimentare mai atipice, usor androgine, insa am ales si doua rochii feminine din materiale de calitate. Vei vedea la momentul oportun.

Propun sa incepem cu un look de primavara schimbatoare, fix cum este cea din Cluj, anul acesta. O camasa florala, de primavara, cu spatele gol peste care adaugam o geaca din piele cu maneci clopot si gluga. Pantalonii din piele sunt foarte comozi, usor de purtat, potriviti femeilor mai slabe. Per total un look care te va scoate din incurcatura si daca iti este cald, si daca iti va fi mai frig sau va ploua.

Alina Boda & Mihu’ Boutique 

Floral&Keys Rock Look

Fotograf: Vali Turean

Camasa Mihu' Boutique: http://mihu-boutique.ro/
Pantaloni Mihu' Boutique: http://mihu-boutique.ro/
Geanta: Musette
Cizme: Musette
Curea: Stradivarius

 

 

The key to my heart… o au oamenii pe care ii ajut si care ma ajuta la randul lor spre indeplinirea viselor.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.