Tratament facial pentru un ten radiant


77 a la Charme 

1

Inainte de evenimentele la care sunt invitata destul de des ca si blogger, trebuie sa ma asigur ca tenul meu este exfoliat si hidratat corespunzator pentru a avea o baza frumoasa pe care sa aplic machiaj. Asadar, pentru ca maine voi participa la deschiderea Kiehl’s in Iulius Mall Cluj-Napoca, cu atat mai mult imi doresc un ten ok si vreau sa iti arat cum se intampla acest lucru, la 77 a la Charme.

Alexandra Oros mi-a pregatit pe langa tot tratamentul si un ambient placut, mi-a prezentat produsele si m-a ajutat sa ma relaxez. Aveam nevoie dupa o zi plina, in care am adunat putin stres si energie negativa de la alti oameni. Ii mai multumesc  data Alexandrei, daca tot am adus vorba.

Elementele cheie ale tratamentului facial au fost:

  • Demachierea, extrem de importanta – nu uitati sa va demachiati atat seara cat si dimineata!
  • Tonifierea – necesara pentru a elimina si cele mai mici impuritati ramase dupa demachiere
  • Gomajul – exfolierea blanda a tenului prin miscare circulare sau sus-jos
  • Aplicarea unei fiole cu acid hialuronic la nivelul tenului – introducerea serului in profunzimea pielii prin ionizare
  • Masajul fetei, gatului si decolteului – momentul meu preferat relaxare maxima – cu ajutorul unei creme cu miere, caviar si aur
  • Masca faciala cu extract de lamaie pentru ten gras
  • Tonifiere
  • Crema pentru ten gras

Produsele folosite de catre Alexandra la 77 a la Charme sunt: Mavex, Bernard Cassiere si Bleumarin Bretagna.

Daca va doriti sa incercati acest masaj facial pentru un ten radiant, am pentru voi doua vouchere cu reducere de 30%. Le voi oferi pe principiul primul venit-primul servit. O ocazie perfecta sa te rasfeti si sa iti acorzi o ora de relaxare. Va rog sa imi scrieti un comentariu daca va doriti sa incercati acest masaj.

Multumesc 77 a la Charme

2 Comments Add yours

  1. Hei:) mi-as dori eu sa încerc acest tratament.

    1. Alina Boda says:

      Hey Alexandra!
      Cu mare drag, suna la 0264701615 – 0787742728 pentru a-ti face o programare iar daca vei specifica numele meu vei avea o reducere de 30%.
      Te pup!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.