Par scurt si accente rosii


 

Sa nu apesi pe link-ul de mai sus, e ca un microb melodia asta, te va face sa o asculti non-stop. Posibil sa te plictisesti repede, dar pana atunci sigur vei face o mini-obsesie ascultand-o.

Daca ma urmaresti pe instagram: alinaboda  o sa gasesti o multitudine de fotografii pe care nu le postez pe contul personal de facebook, dar si tips and tricks atat in poze cat si pe insta-stories. Daca ai ajuns aici de pe instagram, you rock! Acum, sa incepem:

despre decizia de a-mi tunde parul scurt 

Acum trei saptamani mergeam la 77 a la Charme, in Cluj sa ma vopsesc si sa ma tund putin. Nu stiam exact ce imi doresc, ma gandeam sa merg pe aceeasi linie, par lung si blond. Insa pentru ca era deja destul de degradat de la repetate vopsiri si decolorari, am zis sa incerc si eu pentru prima data in viata mea parul scurt. M-a ajutat si Anamaria Herte in luarea deciziei pentru ca a vazut ca eram indecisa. Am noroc ca imi creste repede parul si am zis ca indur 6 luni pana creste daca nu imi va sta bine. Amuzant e ca Anamaria incerca sa aduca ceva martori pentru ca ii era teama ca nu cumva sa plang sau sa ma razgandesc dupa ce ma tunde. Nici vorba, n-am probleme de acest fel, asa ca l-a tuns. Intamplarea face sa imi placa foarte tare, asa ca nu il voi mai lasa sa creasca o perioada buna. M-am saturat de par lung si ore intregi pierdute pentru a-l aranja.

Dintre intrebarile  primite de la voi:

Cum ai obtinut gri-ul acela? Gri-ul de la cateva spalari a fost obtinut printr-o nuantare care s-a mentinut timp de 10-15 spalari.

Iti pare rau ca te-ai tuns? Dimpotriva, sunt fericitaa!

La ce salon ai fost? 77 a la Charme, Anamaria Herte

Ce produse folosesti pentru spalat si intretinere? Folosesc sampon si balsam L`oreal, Elseve gama pentru par despicat sau pentru par fragil. Am incercat recent un balsam genial de la Le Petit Marseillais pentru par gras cu extract de argila alba. Folosesc ser pentru varfuri Garnier si pudra pentru volum la radicini de la Taft. Le schimb mereu si imi place sa incerc lucruri noi.

Tips and trick pentru un par gras – eu decid sa il decolorez la radacina pentru a evita ingrasarea si aplic pudra la radacini a doua zi dupa spalare sau in seara cu spalatul parului.

Tin sa spun ca e una dintre cele mai practice schimbari in ceea ce priveste podoaba capilara. In 30 minute parul meu e spalat, uscat si nici nu mai are nevoie de placa sau ondulator. Pot sa afirm ca am scapat de oroarea aceea de a ma spala pe par.

                             Green House feels

                                    photography by Ioó Szilárd

Rochia pe care o port in cel mai recent shooting a costat 58 lei si am gasit-o intr-un outlet din Cluj. Mi-a placut modelul la nebunie, mi se pare ca se potriveste cu parul scurt si pentru a o pune in valoare am adaugat accente rosii. As mai fi adaugat o curea subtire, tot rosie. Ce spui?

Nu uita, toti avem zile mai putin bune, nu te lasa!

ne vedem pe instagram ❤

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.