Fleur rebelle


Lunea asta am reusit sa pozez a doua rochie pe care am gasit-o la un outlet din Marasti. In ultima vreme vanez bluzele, camasile sau rochiile care au decolteu in V. Mi se pare foarte senzual si avantajos pentru femeile care au sanii mici si care vor sa isi evidentieze claviculele. Apropo de rochie, a costat 39 lei si cand am postat cateva dintre aceste poze pe instagram zilele trecute, mi-ati spus ca parca nu va vine sa credeti ca scriu ca port haine din SH sau outlet. Consider ca suma pe care o platesti pe un outfit/haina nu e direct proportionala cu… cat iti sta de bine sau ce reusesti sa faci cu ea.

Am dezvoltat o pasiune pentru rochii, salopete, compleuri sau deux pièce. La lista precendenta pot adauga camasi destructurate si pantaloni cu talie inalta foarte evazati. Daca stiti cumva site-uri de haine sau magazine prin Cluj unde pot gasi asa ceva, chiar va rog sa imi scrieti. Asadar, o sa ma vezi destul de des cu rochii si complee vara asta.

Floral look post

Am facut un concurs la care trebuia sa raspunzi la o intrebare pentru a castiga o sedinta de masaj: “Ce te face fericita si ce faci sa iti ridici moralul?”. Ca sa raspund si eu la intrebare, fotografiile astea surprind o mare parte din ceea ce ma face fericita: vremea buna, sa fac ceea ce imi place, sa ma relaxez apoi cu un frappe(btw cel mai bun frappe e la Marty – SweetnSalty Frappe), muzica, prietenii, o discutie cu ai mei, un sarut de la iubitul meu si fatuca lui Bruno cand ajung acasa.

                                                              Choker: dresslink.com
                                                              Rochie: Bershka
                                                              Curea: Stradivarius
                                                              Sandale: HM

Cum ti se pare rochia si cum ai fi purtat-o? Nu uita sa imi dai follow pe instagram, acolo postez prima data orice noutate.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.