Tomboy moments


The Time Is Here At Last

In sfarsit am prins putin timp liber sa aleg/editez pozele de la penultima sedinta foto, cu Szilard.

Vreau sa “bloguiesc” cu norma intreaga! Anybanana,

cam asta a iesit, am suprins stilul in care ma simt cel mai confortabil si pe care il aleg mai mereu daca e vorba sa merg la cumparaturi,

intalniri in prima parte a zilei sau atunci cand am mult de mers pe jos.

Nu suport sa mi se faca besici si sa merg chinuita, dar recunosc ca mai fac eforturi de genul pentru ca, nu-i asa, unei femei ii sta foarte bine pe tocuri.

A tomboy is a girl who exhibits characteristics or behaviors considered typical of a boy,

including wearing masculine clothing and engaging in games and activities that are physical in nature

and are considered in many cultures to be unfeminine or the domain of boys.

Detalii:
Sacou H&M
Tricou H&M
Geanta Bershka
Pantaloni Pimkie
Adidasi Deichmann
Ochelari Stradivarius
Unghii Ionela Hasna

Photographer: Ioó Szilárd

De curand, am inceput o colaborare cu Mihu Boutique – Cluj. Sunt foarte entuziasmata si sper sa iasa ceva frumos, hainele lor sunt pe stilul meu si asta este foarte important pentru mine: sa ma potrivesc cu un brand, sa ne simtim bine in ceea ce realizam. Am facut deja shooting-ul pentru primavara asta cu o parte din hainele pe care le propune Mihu Boutique, impreuna cu mine pentru ca mi-am pus amprenta asupra outfit-urilor. Asta ma face sa simt ca munca mea de atatia ani este apreciata si se pune incredere in ceea ce fac. Ieri s-a tinut shooting-ul, 6 tinute – 10 locatii – 8 ore de munca pe care nici nu le-am simtit. Rezultatul, in doua saptamani, stai alaturi de noi.

Hugs and kisses ❤

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.