Hidratarea în profunzime a tenului cu Volite – @beautydoc.ro


Îngrijirea tenului este extrem de importantă pentru mine. Având mereu diverse probleme cu tenul, în momentul în care am dezvoltat acnee destul de severă, am început să caut soluții pentru a scăpa de acestea. De mai bine de un an, zborurile constante aduc la pachet deshidratarea pielii iar de aceea am început să caut diverse metode pentru a-mi ajuta tenul în această direcție. Nu am știut dintotdeauna cât de important este să îți îngrijești tenul, mai ales să îl cureți și hidratezi în profunzime, însă mai bine mai târziu decât niciodată. Dupa cum v-am mai povestit , la fel cum tenul nu e suficient de bine curățat după ce ne demachiem cu câteva dischete demachiante ci avem nevoie de o curățare în profunzime cu un gel de curățare și 1/2 ședințe de microdermabraziune pe luna pentru a ne apropia de o curățare eficientă, la fel este și cu hidratarea tenului. Nu este suficient să punem o cremă hidratantă ziua și seară, cât să bem destule lichide pentru a genera hidratare din interior și o dată pe an să venim cu un ajutor suplimentar: acid hialuronic cu injectare directă în derm.

O singură procedură de Juvederm Volite are o acțiune de hidratare a tenului în profunzime de până la 9 luni. Cei 2 ml de acid hialuronic Juvederm Volite se injectează în piele cu ajutorul unui ac foarte subțire și este o procedură minim invazivă. Din experiență personală vă pot spune că nu simți decât un mic disconfort în unele zone mai sensibile, iar în altele deloc. Am realizat această procedură acum două luni, la doctorul Dinu Dumitrașcu(@beautydoc.ro). Am așteptat 2 luni pentru a vedea ce rezultate voi avea, înainte să vă povestesc. Îmi simt tenul mult mai “plin” și reacționează mult mai bine atunci când îl ajut din exterior cu creme(cele coreene, sunt obsedată). Tenul meu arată la fel de bine ca pe vremea în care aveam 20 ani și habar nu aveam ce înseamnă acneea.

Îmi doresc să îmbătrânesc frumos și mă bucur că am descoperit atâtea moduri prin care voi putea realiza asta pentru tenul meu. Cred că e visul oricărei femei să aibă un ten luminos și hidratat, suntem norocoase să avem acces la atâtea metode de a avea grijă de pielea noastră.

Vă recomand doctorul Dinu Dumitrașcu, în cazul în care doriți o sesiune de hidratare a tenului sau umplerea buzelor, sunt intervenții minim invazive care îți dau un plus de strălucire.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.