Une femme amoureuse 1980


L`amour pour la vie, la culture, les beau vêtements et Cluj.

cliquez ici

Septembre, Cluj 2017

Mi-era dor sa alcatuiesc tinute de toamna, dar nu imi era dor de frig. Absolut deloc. Daca ar fi dupa mine, m-as muta undeva unde e vara tot anul. Partea faina, totusi, e ca putem purta rochiile de vara integrate in tinute de toamna. Spre exemplu, rochia khaki de la The Vivienne, am purtat-o vara aceasta la 32 grade prin zona Parcului Central din Cluj si totusi am simtit ca e prea mult material(ori prea stramt, in realitate). Acum, la maxim 18 grade in Cluj zilele acestea, adaugam urmatorul artificiu: alegem o maleta si o pereche de dresuri mate, adaugam rochia preferata din vara aceasta, iar tinuta e gata. Bineinteles, accesoriile vin de la sine: botine, geanta si ochelarii de soare. Referitor la culori, am ales sa merg pe ceva neutru, oarecum de toamna. Desi mai am momente, in sezoanele reci, cand chiar mi-e dor de culori deschise, pudrate, pastelate, totusi prefer sa merg totusi pe negru, gri, khaki, navy si atunci cand vreau culoare, apelez negresit la rosu. 

La fel, mi-era dor sa scriu, desi nu stiu cate persoane isi mai “irosesc” timpul citind postarile de pe bloguri. Sunt deja prea multe bloguri si prea putine informatii utile si fara o publicitate agresiva. As minti sa spun ca nu am timp, in fapt, timpul e o inchipuire a omului si a spune ca nu ai timp e ca si cum ai spune: nu vreau. “M-am convins” deja de cateva ori ca o sa renunt la blog, insa mi-am dat seama foarte repede ca ma mint singura si ca asta nu se va intampla prea curand. Sunt multe dintre voi care imi scriu pe Instagram, care imi sunteti alaturi in calatoria aceasta si ar fi pacat sa nu continui.

Cateva m-ati intrebat si de ce nu particip la Bravo, ai stil! iar raspunsul meu a venit prompt: nu ma potrivesc deloc cu tigania, discordiile si scandalul din acel platou. Imi pare rau sa spun asta, desi urmaresc emisiunea pentru replicile juriului, in special ale lui Maurice. Spun: “imi pare rau” pentru ca ar fi putut fi o emisiune foarte, dar foarte ok. Nu este. In plus, n-as pleca pentru nimic la Bucuresti, mai ales pentru o perioada asa de lunga. “Faima” asta inchipuita de pe Instagram si Facebook o sa ne tampeasca, in cele din urma. S-ar face aproape orice, din cate am vazut, ca sa devi popular. Inclusiv cumparatul asta masiv de followers.

Capitulez.

P.S. Mi-ar fi placut sa scriu in franceza si sa si inteleaga toata lumea, insa nu stiu franceza si poate nici voi. Sper doar sa iti fi ajuns melodia la suflet.

P.S. Daca am gresit ceva, treci peste. Nimeni nu iubeste haterii.

Vêtements

no-name blouse noire

robe vert The Vivienne

no-name bottes

sac Jadu.ro

lunettes de soleil Stradivarius

boucles d’oreilles H&M

manucure Beautique Studio Cluj

couleur de cheveux Vanity Hair Salon Cluj

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.