4 beauty helpers


Hey girls,

N-am mai scris demult un articol de beauty, in care sa va povestesc mai multe despre produsele pe care le folosesc pentru ingrijirea parului, tenului sau pentru infrumusetare. A venit momentul pentru ca ati fost interesate pe insta despre pudra care mi-a tinut tenul mat timp de 7 ore, asa ca o sa va spun mai multe despre produsele de pe www.hnicosmetice.ro 

La ei pe site gasiti zeci de produse de beauty, accesorii pentru make-up, seturi, parfumuri, creme cu factor de protectie solara dar si produse pentru ingrijirea, vopsea si aranjarea parului. O sa va spun ce am luat eu:

Un sampon, la 1000ml, special pentru parul gras pe care l-am folosit deja de doua ori si parul meu rezista foarte ok. Mai pui la radacini putina pudra pentru volum si nu mai ai treaba 3 zile. In conditiile in care am si mers la sala, este perfect.

Mi se terminase pudra pe care o foloseam inainte si am vrut sa incerc si altceva. Asta este pudra care a reusit sa-mi tina sub control sebumul, care imi da batai de cap de fiecare data. Sunt foarte multumita, chiar v-o recomand, este si foarte accesibila ca si pret.

Mi-am luat si un lip-gloss, marca Pierre Rene, care este foarte-foarte rezistent. Spre deosebire de alte lip-gloss-uri, se tine bine. Abia l-am dat jos de pe mana dupa ce am facut acest swatch.

Ultimul produs de care aveam mare nevoie este un concealer-camouflage. Nu stii cand iti apare un mic monstru care are nevoie de putin mai multa atentie, chiar inainte sa te dai cu fond de ten. Ori cearcanele alea de dupa o saptamana plina de lucru si party-ul de vineri seara…

Daca apesi pe fiecare dintre poze, vei fi redirectionata spre link-ul unde le poti gasi. Daca ai anumite intrebari, sunt aici. Poti sa-mi lasi un comentariu pe blog, pe insta sau pe facebook. Oriunde iti este mai lejer.

 

Ne vedem la Electric Castle?

P.S. Sper sa revin curand cu doua look post-uri. Nu tine de mine, astept pozele de la fotografi…

Pana atunci, ne vedem pe instagram ❤

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.