Autumnal Series – Burgundy Love


Fetelor, de astazi incep o serie de look-uri de toamna putin mai indraznete, as putea spune. Am facut echipa cu Andrei Bunzac si am pozat pentru voi 3 tinute potrivite pentru inceputul toamnei. Mereu am avut o slabiciune pentru cizmele peste genunchi. Acestea sunt luate din ZARA, de acum doua saptamani. Mi se pare ca dau un aer super interesant tinutei si o scot din banal, toamna fiind anotimpul perfect pentru a le purta. Look-ul de astazi este unul in culori de toamna cu un contrapunct – gri – care pune totul in valoare mult mai bine.

Piesele sunt achizitionate recent, asa ca s-ar putea sa mai fie disponibile prin magazine daca va place combinatia. Am mai postat pe instagram o poza cu tinuta asta, insa fara sacou si ati fost super incantate de combinatie. Fusta este luata din Stradivarius, am ramas masca atunci cand am vazut cat de bine se aseaza pe corp. Marimea XS vine perfect in talie si apoi urmareste formele corpului perfect. N-am putut sa nu imi iau una maronie si una neagra, efectiv n-am mai probat niciunde o fusta cu talie inalta care sa vina atat de bine. Nu exagerez!

Bluza este o piesa basic, in viziunea mea nu ar trebui sa lipseasca in nicio garderoba. De asemenea, datorita modelului pe gat si materialului este perfecta pentru a fi purtata toamna. Gasesti modele frumoase pe bonprix. Eu am luat-o pe aceasta din Zara. Trench-ul este achizitionat din Stradivarius, mi-a placut foarte mult modelul si era la un pret decent.

Multe dintre voi m-ati intrebat de culoarea parului. Am ramas si eu surprinsa sa verific ultima oara cand m-am vopsit si am constatat ca au trecut mai bine de 5 saptamani. Culoarea mea s-a pastrat destul de frumos, iar radacinile abia ca se vad datorita faptului ca folosesc pudra de bebelusi pentru a le acoperi si a capta sebumul, eu avand parul gras. Astazi merg din nou la vopsit, la Vanity Hair Salon – pe Ioan Ratiu, in Cluj pentru ca sunt foarte multumita de felul in care lucreaza fetele de acolo. Recomand!

Photo credits: Bunzac Andrei

Ingrijirea unghiilor o realizez la Beautique Studio Cluj, iar de data aceasta am decis sa le scurtez si sa renunt la orice urma de gel sau semi. Am ramas cu unghia naturala, pe care am ales sa punem o oja O.P.I. gri in doua straturi. Sunt mai mult decat multumita de rezistenta ojei si cred ca o perioada o sa raman la unghii scurte. Tu ce preferi la momentul de fata? Unghiile lungi sau scurte? Indiferent de lungime sau forma, poti da o fuga pana la Beautique Studio pentru a beneficia de un rasfat rapid cu oja O.P.I. Au niste culori superbe, recomand.

Care este piesa vestimentara pentru care ai dezvoltat o obsesie in ultima vreme?

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.