Skoda Rapid


skoda rapid 2016

Intr-un final, ma intorc cu un nou test-drive. De data asta, din pacate, n-a mai durat ca in povesti 3 zile si 3 nopti, ci doar doua ore. O sa fiu rapida cu descrierea, deci.

Cand ma gandesc la Skoda, printre altele, imi aduc aminte ca am facut un shooting pentru un showroom din Deva pe cand aveam 15 ani. Atunci imi placea foarte mult Skoda Octavia. Azi n-am facut shooting, am preferat sa conduc masina decat sa imi fac poze langa ea.

4

Per total (desi n-am condus atat cat sa-mi formez o impresie pertinenta) mi-a facut placere sa o conduc. Pana la urma aia conteaza. Iti place sa o conduci sau nu? Si da, e chiar jucausa si responsive. Trage destul de ok, se descurca bine chiar si in urcare pentru un motor de 1.2 litri pe benzina. Se conduce usor si fluid iar raportul pret-calitate combinat cu feeling-ul de la volan ma face sa afirm ca-i foarte convenabila.

skoda rapid 2016

Design-ul este unul simplu specific Skoda, nimic iesit din comun, dar ne dezvaluie indicii cu privire la apartenenta in grupul Volkswagen.

skoda rapid 2016

Interior

skoda rapid 2016

skoda rapid 2016

Ceea ce mi-a placut in mod special la interior si mi-a atras atentia e forma scaunelor si comoditatea lor.

skoda rapid 2016

Portbagajul e F***in’ huuuuuge! Incap doua valize de dimensiuni mari, lejer. Cu gandul asta ma gandesc la vacanta deja, e perfecta pentru drumuri intinse. Prin oras n-am prea condus-o, insa nu stiu daca mi-ar placea. Pedalele sunt foarte “moi” si sensibile, iar de tras, trage doar dupa 2000 de turatii (de unde chiar incepe sa traga biiine). Avand in vedere traficul din Cluj, ma bucur ca am condus-o inafara orasului.skoda rapid 2016

skoda rapid 2016

skoda rapid 2016

Dupa zambetul meu, sper ca se vede ca a fost fun sa o conduc si abia astept urmatorul test-drive!!!

Multumiri:

Compexit Cluj

Photos: The Boogieman

 

 

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.