Look Post: Black Perspectives


Black perspectives

Q: de unde îmi achiziționez hainele și care sunt outleturile și secondurile cheie dacă vrem să găsim lucruri unicate sau vintage. Dacă m-ar fi întrebat în vara anului trecut știam să zic câteva outlet-uri de unde m-am îmbrăcat aproape toată vara. Adevărul este că nu am mai găsit lucruri faine prin outlet-uri de prin toamnă și am renunțat să mai merg. Vreau, în schimb, să dau o raită prin seconduri, cândva când voi avea timp de pierdut, cum s-ar spune. În ultima vreme am tot găsit chestii accesibile la reduceri sau nu, prin mall. Nu-i intenția mea să încurajez consumerismul, dar mi-a fost mai comod să merg la mall, rezolvam mai multe lucruri deodată într-un singur loc. Remediez situația asta curând. Sper să reușesc să deschid subiectul și pe stories, să ne putem sfătui una pe alta unde găsim outleturi/seconduri care merită în Cluj.

Zilele trecute mi-am vândut câteva piese din hainele groase de iarnă. Să nu vă gândiți că am un dulap imens cu haine sau că îmi cumpăr o dată pe saptămână ceva. Încerc să mixez piese din dulapul meu cu piese pe care le găsesc la prețuri ok(sau câteodată, nu, haha). În general prefer să dau mai puțini bani pe haine și să pun accentul pe accesorii: ochelari, geantă și/sau pantofi. Hainele le porți cât le porți, apoi te plictisești de ele și ajung să zacă în dulap, într-un colț. În schimb accesoriile într-un model timeless, vor fi acolo ani buni.

Ultimele achiziții în ceea ce privește hainele au fost o fustă neagră din material subțire cu detalii din dantelă și o pereche de cizme scurte din material lucios. Aș purta cu orice outfit cizmele astea, îmi plac foarte mult cum arată. Fusta a fost 40lei, iar cizmele(excepție de la regulă) 50 lei – după reducerile finale. Am creat cu ele un look jucăuș, adăugând bluza cu Mickey Mouse și basca vișinie – just the right amount of color.

Fotografiile cu acest look sunt realizate de doi fotografi. Mi se pare interesant cum fiecare om ne vede altfel sau vede o altă perspectiva a realității din fața lui. Suntem foarte diferiți, tocmai ăsta este farmecul oamenilor și de aici cred că derivă și evoluția tuturor lucrurilor, tehnologiei, arhitecturii și așa mai departe.

Photography by Rares Mocan

Instagram Rares Mocan

 

Photography Rares Patriche

instagram rares patriche

Mi-ar plăcea să citesc impresii despre articol și recomandări de outleturi/seconduri faine în Cluj. Eu mă pregătesc să merg la un shooting cu Andrei Bunzac, n-am mai pozat ceva cu el de câteva luni bune. Ne vedem pe instagram, hugs!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.